Malins dag

Tjenahej. Vetni, idag är det inte vilken dag som helst, det är min namnsdag! Och dagen har då spenderats med ett annat namnsdagsbarn, nämligen min kära Malin Saine. :D Vi for till lillaholmen och simmade först, sen stack vi till henne och färgade hennes hår. Eller utväxten. Ifall nu nån ville veta.
Just nu sitter jag på stugan igen. Eller okej, jag sitter ju inte direkt min stuga, det vore lite för avancerat. Kommer hur som helst hem imorgon redan! Vill ju faktiskt inte missa första rockoff dagen. Jag och Saine ska fjolla runt lite, haha det blir fina firren.
Annars har jag inte så jäkla mycket att nämna. Eller JO. Du (och ja jag vet att du läser) som fortsätter att ta mina bilder, och har dom på din fakebdb. Jag vet inte vem du är, och jag vet inte vad fan du vill mej. Men nu får det fan räcka. Jag vill inte göra nåt taskigt mot dej, jag vill bara veta vem du är. Så säg till mej vem du är, du kan skriva på fejjan eller nåt, sluta sno bilder och så glömmer vi det. ELLER så säger du inte vem du är, men istället blir det nog fan inga nådigt när jag väl får reda på vem du är. Och tro mej, det får jag förr eller senare. ;)

Men nu får ni ha det så jäkla bra alla, så hörs vi imorgon! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you."

2010-07-22 @ 21:37:44
Postat av: erica.

har den där tönten börjat igen?

herregud, personen kommer ju aldrig att sluta.

hoppas det löser sig!

2010-07-23 @ 10:07:19
URL: http://eriicasblogg.devote.se/
Postat av: Anonym

hej, fin blogg! vi har frågestund nu på våran blogg. skriv gärna nån/några frågor :)

/elina,julia

2010-07-23 @ 10:29:19
URL: http://fotoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Anonymt: HAHA, klockrent ;) Men har dock ingen större lust att döda nån faktiskt :P Taget från Taken va? ;)

Erica: Mm, blir så förbannat trött att jag bara vill lipa... Aw tack, jo det hoppas jag med! :)

Elina, Julia: Hej, tack och detsamma! :) Okej, kikar nog in iaf :)

2010-07-23 @ 10:55:31
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0