Kläder

Det vart inte sådär brutalt mycket shopping, men lyckades iallafall få med mej hem:

två t-shirts
 

spetströja/klänning som jag velat ha jäättelänge :D
 

turkost oversizelinne
 

skjorta
 

Haha okej, första bildparet som inte hör ihop alls. Jacka och nudefärgat nagellack
 

 och smycken! Plus leggins och underkläder och sånt shitt.

Så jag är väl nöjd. :)
Nu har jag nyss vaknat och ska börja dra mej mot min fru, Saine. ♥ Yes, vi gifte oss på Drottninggatan igår. Det ni! Vi har ringar till och med, haha yeeah.
För övrigt känns ju inte vädret sådär jättepepp. Men vetni? Jag tycker nästan det är mysigt. IBLAND. Skulle ju inte tacka nej till sol och 25 grader igen heller i och för sig... Menmen.
Vi hörs iallafall snart hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0