FYFAN VAD FULT

Alltså HAHAHAHAHA, det är helt jävla STÖRT hur sjukt mycket jag garvar just nu. Hittade min äldsta BDB, där jag laddade upp bilder typ i sexan, och jag vill ju bara hänga mej! Det var verkligen det fulaste jag har sett i hela mitt femtonåriga liv. Skäms som nån jävla hund. Känns faktiskt inte som att att jag nånsin har eller nånsin kommer förändras så mycket som jag har gjort under dessa 2 år.

Jaja, annars har jag väl inte sådär våldsamt mycket att skriva om. Igårkväll for jag till Ida, där vi chillade lite. Skrattade så jag dog åt vissa grejer, t.ex en padda. ;)
Nu sitter jag och chillar lite igen, idag far jag tillbaks till stugan... Åhh. Men kommer hem om typ 2 dagar eller nåt sååånt. Men före jag far måste jag hinna träffa Saine snabbt!
Men ja, det var väl det jag hade att säga, ha det fint♥

 
bilderna tagna i maj nån gång, under Saines och min period, alltså då vi var med varann 24/7 haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0