Fina minnen



Haha, jag har inga kommentarer till detta riktigt, eller joo, jag har 9344368574 kommentarer.
SÅ JÄVLA FULT! Detta var då över ett år sen, men jag skäms som en dåre ändå. Låter helt stört när vi snackar ju. Men hur som helst, detta spelades då in under en av de absolut roligaste tiderna förra sommarn, kommer aldrig glömma det, haha. Har tusen andra klipp också, men detta var faktiskt minst pinsamt.
Ida och jag var då ute och rodde runt hennes stugholme hehe, mitt i natten. Och ja, ALLTING slirade.
Äe, vet inte varför vi laddar upp detta, men det var så sjukt kul! SOMMARN09, BÄST EVER!

Och nej jag vet inte varför vi gökar hela tiden och varför jag säger "fortfarende", haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0