slir, bokstavligt.

Hejsan!
Sitter och gör en förbannad matteläxa just nu, uäääh.
Och så måste jag ju börja plugga på historiaprovet också. Woho.....
Okej, klart klagat för idag!
Dagen var rätt kort och så, åkte pulka på gympan = chill men rätt tråkigt efter ca tre åk, hehe.
Åkte iallafall branten, haha, yey.
Alltså, över till något annat. Är det fel på mina skor eller är snön helt åt helsike? Jag slirar och snubblar ju fan hela tiden!! Känner mej som en alkis som vinglar omkring. Har varit påväg att falla åtminstone kanske 10 gånger idag haha! Och fallit ett antal gånger också, HAHA ursäkta men fysatan vad fult! Jag liksom sprang framåtböjd, med huvudet vid knäna, armarna viftande och fötterna slirande. Så vackert!
Gav mej själv dagens skratt när jag läste det där.

Efter skolan var jag med saine, som förövrigt inte har haft så mycket tur idag, hehe. Aj pippi. :(
Jaja, vi hade det trevligt as always iallafall. Och igårkväll hade vi också trevligt. Vår humor är BÄST!
"Klicka där, klicka där, klickaklickaklicka där (8)" .... "Eh, det där lät inte så fint.."
Sen bakade vi myror också, mummmmmms.
Idag var vi till stan, jag köpte en mascara och hämtade ut typ hälften av hm-kläderna som har kommit, woho! Men fint att bara få överdelen till en bikini, haha.-.-
Jaja, resten kommer väl senare. Är nöjd iallafall.
Sen träffade vi lite roligt lantisfolk (HAHA, kidding) och så.
Jepp, vill träna. NU! Funderade allvarligt på att dra och jogga. Kanske går det, beror på hur historialäsningen går. Imorgon blir det iallafall avancia med Celinda och Francine. NICESOMFAN.

Ha det bäst.
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, ååh, jag kan precis se det framför mig hur du kämpar för att inte falla! Önskar jag hade sett det på riktigt och fångat det på film ;)

2010-01-13 @ 18:54:56
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: HAHHAHAHA, du vill inte se det, det var så jävla fult!! Men måste hålla med om att det skulle vara otroligt roligt att se det på film.. HAHA!

2010-01-13 @ 19:43:55
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0