måndag, igen.

Hejsan.
Jag är så glaaad just nu, för om ca en timme är det..... DANS!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Förstå min lycka.
Jajja, dagen var äckligt lång. Och sådär. Som skolan brukar vara.
Tusen läxor har vi också, och prov, yey. Och så måste jag på nåt sätt fixa bilder till digibilden imorgon, hoho.
Alltså, på tal om något helt annat. Nu vill jag verkligen att januari ska ta slut. Det är nog fan årets hårdaste månad. Det är mörkt, kallt, skolan har börjat igen, julen är slut, och det är hundra år till sommar.
Ferbruari, då är det sportlov, fint. Mars, jag fyller år. April, det blir ljust, varmt och våååår! Bara januari kvar nu så. Kan ju som grädde på moset (läs: grädde på ångesten, haha) återigen ladda upp lite summerpiiiiics









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0