förändringar, film och uggs.

Hallå.
Ska bara säga att det tog en jääävla tid att ladda upp bilderna igår! Haha. Och jag upptäckte att jag har förändrats rääätt så mycket. Brukar inte fundera så mycket på sånt, men nu när jag bläddrade bland gamla bilder.. Ojoj.

Igår var jag ut och gick, såg på Ivanhoe, (tradition! Heja Rebecca!) och sen på Harry Potter, HAHA.
Och sen på Mr. Bean. Ännu större HAHA. Vad jag garvade!

Nu ska jag strax till stan med mamms, ska köpa någge slags vinterskor. Som värmer. Mina fötter har fått utstå lite för mycket i mina pumasneakers, hehe. Kanske det blir ett par uggs? Haha, omg. Malin + uggs? Jao, det kan ju vara nåt.. Kanske. SEN MÅSTE JAG HITTA SÄSONG TVÅ AV GOSSIP GIRL!!!!!!!
Haha.
Sen får vi se vad som händer. :)
Men ha det bäst så länge. Eller inte så länge, snarare hela tiden. Haha, min humor.
puss

 Liksom, HAHAHAHHAHAAHAH! Lite mer än ett år sen.

 och numera

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gossip girl säsong 2 finns i alla fall på cdon.com :) jag kollade nu. problemet är att man måste gå in på finska sidan om man vill beställa hit, men jag brukar kolla vad det står på den svenska först så är det ganska lätt på den finska sen :) och så kan man ju alltid ha en sida med google translator öppen också, så är det bara att klistra dit texter man inte förstår och översätta dem ;)

2010-01-02 @ 13:41:59
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Woho, bra tips där, till en annan gång, har dock redan hunnit köpa gossip girl 2 nu. Men tack ändå! :)

2010-01-02 @ 13:52:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0