dreams.

Tjo.
Igår kväll var bara nice, haha. Först åt jag ihjäl mej på världens godaste middag, sen stack jag till Ida. Vi åt ihjäl oss ännu mer då, på tårta. Seriöst, hur kan vi vara så fettiga?! Haha, nä skojar.
Sen satt vi och chillade och glodde på Let's dance och jag satt och tittade på gaaaaaaaaamla inlägg och bilder från i somras. Kommenterade mej själv hela tiden, brast ut i lite asgrav osv. Det bästa var nog min humor i ett test jag gjorde: "Hur många landskap har du bott i?" "Ett. Om jag har räknat rätt." HAHHAHAHA, förstår ni hur mycket vi skrattade åt det?
Måste också bara nämna inatt, drömde så jäääkla härliga drömmar! Åkte båt ute på atlanten typ, mitt i havet med en massa folk, och det var helt varmt, och så tog vi iland på olika öar och ställen varje dag, och vattnet var helt turkost och det fanns en massa delfiner, och ååååååh.
Haha, sen hände nåt med drömmen och den blev helt wierd. Skulle färga mitt hår (som hade blivit svart av resan) blont igen, hos en tant som bjöd mej på räkröra och så fick jag en minilaptop som jag tappade i vattnet hela tiden och plötsligt låg jag, min familj och våra grannar i snön på gatan utanför vårt hus. Helt random ja.

Jajja, idag ska vi till Bagarstugan och fira Saine lite, som fyller fjortis imorgon! ♥ Nicenicenice.
Men nu måste jag ut och fota. Skriver mer senare idag, ha det bäst!
puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

okej bra (;

2010-01-30 @ 11:02:52
URL: http://myfutureinyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0