detärtorsdag

Malin kan tyvärr inte blogga, på grund av att hon har dött av träningsverk.

Haha, typ.
Igår alltså, dansen alltså, ojoj alltså. Alltså. :)
Det var hårt. Massa snurr, övning av danser, träning med situps, armhävningar osv, träning vid stången, hopp, benlyft, stretch.. Hoho. Stretchen var iallafall härlig. Eller den kändes väl inte så härlig, men känslan är faktiskt really nice när man vet att man är uppvärmd som fan och det känns som att man kan göra och försöka vad som helst!
En sak fick vi reda på också. Vi ska uppträda med en dans i vår, och ja. Måste nästan säga att det är en av våra svåraste! Har aldrig uppträtt med den förr. Jag kan koreografin, kan tänka den. Frågan är om jag kan göra den. Haha, den är inte så svår i lagom tempo, utan tåspets. Men om vi ska ha den med tåspets, och så fort som den går. Hjälp. Jajja, blir bara att träna nu då!

Idag hade vi hk, och lästimme efter det + några andra timmar. Chill.
Hade träningsverk överallt idag dock. Och nyss hade vi dans igen. Det var nice, men aj.
Förresten, nu har resten av mina hm-kläder kommit! Yes!
Är nöjd, speciellt med bikinin, älskar den. Känns som när andra är galna i skor, väskor etc. är jag galen i bikinis! Haha.
Usch, på tal om nåt helt annat, svenska prov imorgon, har inte börjat plugga än så det blir väl lite av kvällens sysselsättning. Wehu eller nåt.
Men nu, duschen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0