lemböte

Hej igen alla. :)
Det var ett tag sen. Har somsagt varit på lemböte med konfirmationstjejerna hela helgen. Hade verkligen inte höga förväntningar, nä usch. Men alla jag har pratat med hade rätt, det var kul! Somfan!
Jag sov med Alicia, och haha är allt jag har att säga. CPRYCK somfan alltså! Ska nog ladda upp en video sen också, från natten typ när vi ceppa som mest. Humorn var riktigt bra alltså. Speciellt efter att storasyskonen hade varit in på kvällen och sagt godnatt, det var helt sinnessjuk hur vi garvade.
Annars har helgen tillbringats med lektioner, hela lördagen typ. Man somnade, men så farligt jobbigt var det inte. Man behövde ju bara lyssna typ. Sen var jag ut med alicia och fotade på rasterna, fan vad fint det var där ute! Ska langa bilder snart.
Sen har jag och Emma och Angelica suttit och babblat en massa minnen från mellan dagis och sexan typ, fyfan vad vi var sjuka i huvudet haha! Men det är vi fortfarande, det vart en jäkla massa asgarv. Ni är bra. :)
Annars har vi lekt en massa "lära känna varandra lekar" också, det var också rätt kul faktiskt.
Och så har vi regisserat en miniteater som vi framförde i kyrkan idag, om när Jesus döpte sig. Hm.
Joar var Johannes. Och gissa vem som var Jesus?
Jo, JAG!!!!
HAHAH, det var fint. :) Man måste ju kunna bjuda lite på sig.
Japps, så helgen har varit bra, längtar till i sommar faktiskt, då ska det bli ännu bättre! Och ännu fler cpryck.
Japp, nu ska jag nog ladda upp lite bilder från lemböte, hoho dom är.. eh, normala.





 HAHA

 HAHA igen

 nawsi

 nawsi2





 okej,mm, det slirar lite

 och slirar lite mer. :)









 HAHAHHA bästa bilden! Hemska, hemsökta lemböteee :O

 Haha, ÄLSKAR bilden!

puh, det får räcka. :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Emma den bästa

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHA

fyfan va fula bilder! menmen.

heeemsökta lemböte (mohaha);D

hey, jag tar några bilder, oki? <:

<3

2010-01-10 @ 14:04:14
URL: http://emmrawr.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha, ser ut och låter precis som jag kommer ihåg det ;)

2010-01-10 @ 14:33:46
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Emma da beeest: Jag håller med: HHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHH!! Och jag håller med igen, ingen vacker syn xD Hohoho, scaaaary :O Tur att du överlevde den där galna våldtäktsmannen alltså! blinkblink Japp, gör så. :) <3

Hanna: HAHHAHA, aa kan tänka mej det ;D

2010-01-10 @ 15:15:06
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ey, härliga bilder! Några vilket jag är stolt fotograf åt :D

<3

2010-01-10 @ 15:54:25
URL: http://sugaraddictionwhat.blogg.com
Postat av: Malin

Angelica: Haha, visst är dom? :D Yes, du kan känna dej stolt! :DD <3

2010-01-10 @ 16:41:46
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0