20 sanningar om mej.

1. Jag gick på judo, segling och tennis tidigare.
2. Har varit på Kanarieöarna 8 gånger.
3. Min humor anpassar sig efter sin omgivning. Eller tycker jag helt enkelt att det mesta är skitkul.
4. Jag är en åttondel engelsk!! Har engelska rötter från farmor. Haha, fast det vet väl dom flesta, så som jag babblar om det.
5. Jag har sett Beatles medlemmen Paul McCartney.
6. En av mina största drömmar är att jobba på musikalen Lion King i london, som dansare.
7. Jag gör fan bort mej hela tiden.
8. Shrek och Hitta Nemo är två asroliga animerade filmer, men dom andra animerade suger. Inte för att jag har sett dom.
9. Mina största älsklingar i modeväg är converse och nitar!
10. Och mina favoritfärger är korall och turkos.
11. Jag är inte glad hela tiden, orkar bara inte vara asförbannad på bloggen.
12. Egentligen är jag inte så förtjust i vaniljglass, pepparkakor och bulldeg. HAHA, nödvändigfakta.
13. Men skaldjurspasta är skitgott.
14. Jag känner ett starkt behov av att se typ.. hela världen. Indien, Kina, NY, Afrika, Malaysia.. Listan kan göras lång.
15. Jag tycker inte om utmaningar, ändå älskar jag att göra dom.
16. Jag går med i 2043531 facebook grupper om dagen typ.
17. Jag älskar att fota, det är som värsta terapin för mej.
18. Veckorevyn är bästa tidningen!
19. Jag tycker om mitt liv, oftast.
20. Jag har ALLTID velat göra en sån här lista och nu har jag gjort det! :DDDD

Kommentarer
Postat av: emme

haha! fan, allt stämde ju!! 8D xD hahahaha! :D

2010-01-23 @ 00:31:18
Postat av: Malin

Hahahah, yeppppppp ;D emme har koll! ;D Hahahah! :D

2010-01-23 @ 09:59:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0