17:43

Halloooo. Lång dag, jobbiga timmar. Lite panikattack när jag och Saine är hos mej och upptäcker att lektionen börjar om ca 3 minuter. Trodde vi, hehe. Lite geografiförhör. Lite digibild. Lite panoramabilder som bara jävlas.
Lite Hanna B. :) Jao, det är väl dagen det. Jag och Hanna satt vid datorn och kollade på massa skitnice grejer som hon visade, TACK! Nu kan jag till exempel se GossipGirl3 , gratis och lagligt. Men tror ändå jag köper boxen sen.
Men sen failade jag lite också, när jag skulle hitta en hemsida, HAHA säger jag bara.
Efter att Hanna varit här gick jag ut och gick en sväng, fotade lite.
Kvällens planer är chill och pyttelite tyska. (wish me luck!)
Ska nog börja se på Desperate Housewives också, weey. Har fått höra väldigt olika omdömen om det, men dom flesta verkar ändå gilla det starkt, haha.
Nu ska jag göra nåt.
puss



Kommentarer
Postat av: hanna

haha, de e inte klokt va jag skrattade ! :D

<3

2010-01-26 @ 17:05:51
Postat av: Malin

Samma här, vi bröt fan ihop av flabb! ;D <3

2010-01-26 @ 18:50:41
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har också precis börjat kolla på Desperate Housewives! På order av Christofer :P haha. Jag har bara sett något enstaka avsnitt förut när det råkade komma på 5an och jag hade tråkigt, då var jag inte så förtjust. Men Christofer har hållit på och nåjsat om att det är så himla bra, så här om dagen började jag kolla från början - jag var fast direkt! Haha :)

2010-01-27 @ 09:39:45
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: HAHA, nämen yey! :D Aha, okej det låter ju riktigt nice! :D Har sett ett avsnitt och måste hålla med, det verkar bli riktigt bra ;D

2010-01-29 @ 16:22:55
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0