140110, torsdag.

Hallå.
Dagen har varit låång och typ jobbig. Borde inte säga så mycket mer.
Hkn var iallafall rätt nice, tills malin d blev sjuk. :(
Efter skolan for jag nästan direkt till avancia med två finisar, Celinda och Francine. Det var skönt som fan att träna igen! Vill nästan ha träningsverk imorgon. Och nu har jag äntligen lyckats få lite diciplin med min träning på avancia. Bestämmer mej för att göra 3x15, eller 3x25 osv, och följer det, till skillnad från förr. Hehe, två gånger på varje maskin typ? Jag och Francine skulle också ta och försöka bänka lite, HAHA. Yes, är rätt stolt iallafall, hoho.
Nu ska jag ägna kvällen åt historiaplugg, ohyeeees. Jag som är kung över älskaskolanklubben, haha.
Blir nog en del gossipgirl om jag känner mej själv rätt också. ;)
WOHO, förresten, ska antagligen till stockholm på lördag! NAJS.
Jeppjepp, jag saknar dunderdansen också. På tal om ingenting. Men det gör jag verkligen. Är det nån som råkar ha en aning när den börjar igen ?!? Skulle vara tacksam för svar. :)

nu, pluggpluggplugg. messa gärna och stör! :)

puss


Kommentarer
Postat av: tara

Vet inte när dansen börjar igen, men saknar den som fan jag med :)

2010-01-14 @ 17:54:17
Postat av: Malin

okeej, jajja, vi får väl kika på hemsidan varje dag då ;D Aaa, då är vi två! :)

2010-01-14 @ 19:50:49
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

Hahaha, menardet! de va naaajjs!! guud, vad vi är skillade som lyckas bänka.....30 ehehe XD haha, men de va ju sjukt jobbigt!! känner mig STOLT!!

Har så sjukt mycket träningsverk, borde kanske ha stretchat (stavning?) lite mer...:P

Men, måste göras om nångång igen!!! :D

2010-01-15 @ 19:58:03
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Francine: Jooodu, det var skitkul ;D OJA, vi är ju bäst! Men mhm, fyfan vad jobbigt det var!

JAG MED!! Mina armar är bokstavligen helt döda! Haha! Men jo, vi måste absolut göra om det! :)

2010-01-17 @ 10:11:32
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0