water.






Hallå. Dagen har varit lång, jobbig och rätt värdelös. Vissa stunder var det ändå rätt roligt, som på matprovet på hkn. Japp, vi skulle laga mat, eget recept, utan hjälp från läraren, och så skulle hon bedöma. Vi var ju fan skitnervösa! Så fort man tappade en gurkbit på golvet tänkte man "jahapp nu är det kört" typ. Och inte blev det bättre när vi skulle äta, och hade lovat att inte asgarva. (dömt att misslyckas...) Så säger Saine: Hörni, ha servetterna på vänster sida!" Och alla gör så, utom hon själv, som lägger den på höger sida. Vi bara skrek ut allt garv! Inte bra.
Sen var det geografiprov. Fyfan säger jag bara. Inte åt provet, men att jag, Saine och MalinD måste sluta tidigare än resten av klassen, för att vi kom några minuter för sent. Så när dom fick sitta kvar på rasten och skriva måste vi gå ut prick 1, oavsett om vi var klara eller inte. Vad fan är det för stil? Ge oss en prick and get over it! Haha.
Okej, sen var det dans då. Himla nice tycker jag. Gillar torsdagsträningarna.
Igår var också nice, rikitigt feelgood känsla. Massa gamla danser repeterade vi osv. Och jag SKA fan lära mej "hiphop" helt och hållet utantill!
Åh, ikväll kan jag NJUTA AV ATT INTE HA PROV ATT PLUGGA PÅ. Understand my happiness. (=förstå min lycka, HAHA, min humor♥)
Just det, på tal om failad engelska, ska jag snart ge er världens bästa tips på en grej! I nästa inlägg. Ska bara duscha först.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0