I like this.








5 dagar kvar!

Sha. Idag var också rätt jobbig. Eller tråkig beskriver nog bättre. Vi hade matteprov, men det gick faktiskt bra. Tror jag?
Alltså jag vill ha dans. Suger att det inte är dans på tisdagar mer. Jajja, tar väl igen det imorgon med tre timmar. :)
Kom hem från dagens sista timme, digibild, nyligen. Sen dess har jag fotat massa. Fick en idé, så nu har jag fotat tills det värkte i handleden. Och jag skämtar inte! Bilder kommer strax.
Ikväll måste jag skriva på den förbannade geografin. Nåt arbete som ska vara klart att redovisas imorgon. Längtar inte. Men förutom det blir nog morgondagen chill. Gillar onsdagar.
Nu ska jag fördriva tiden genom att redigera lite bilder.
puss!


Kommentarer
Postat av: Francine

Ååååååh! vad underbart det ser ut!!! :D

2010-02-16 @ 19:59:20
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, jonå :)) :D

2010-02-18 @ 19:06:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0