nice kväll

Hallå. Sitter i mitt rum och chillar, vaknade nyss, suuck. Just nu sitter jag iallafall och försöker fixa såna där canvastavlor, wey.
Igår var niice, haha. Janke och Eva och Viktor var hit, och somvanligt var det massa garvande, singstar och rappakalja. "lllampaaaa", hahaha. Jag dog verkligen av skratt. Speciellt åt den "hinduiska profetian". Haha jag säger bara: Har ni aldrig spelat Rappakalja, så GÖR DET!
Och i vår ska vi till sääälen, nästan helt säkert. Det GILLAS.
Nu har jag sån där söndagsfeeling. Slö, trött, risig.. Uäh. Måste ut och gå.
Nu ska jag iallafall glo lite på desperate housewives. Eller nåt.
puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild! Men jag tycker inte ni ska åka till sälen... jag tycker ni ska komma upp till björkis istället! www.bjorkliden.se = mycket bättre :)Ni kan få sova på golvet hos mig... i mitt tält eller var jag nu bor i april... :)

2010-02-07 @ 16:26:26
URL: http://sarapaaventyr.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack sara! :D Hahah, jasså det säger du.. :P Hihi låter ju nice, får ta och kika på det i varje fall :D

2010-02-07 @ 17:56:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0