jag har det underbart.

Hello!
NU kommer det efterlangtade AAO - inlagget. Haha. Hur har ni det? Jag har det helt javla underbart i egypten. Vilket harligt place! 30 grader, soligt, turkost vatten, aah.
Igar snorklade jag forsta gangen har, omg sager jag bara! Massor med koraller precis vid stranden och haftiga fiskar i alla farger och storlekar, som kommer jattenara. Och jag har aldrig sett blaare vatten! HAHA, blaare, vad fult det later. Hoppas ni fattar vad jag menar.
Idag har jag bara solat och simmat och sovit i solstolen. Det behovdes verkligen, fyfan vad skont. Jag lever verkligen livet har. Och araberna ar sa jakla roliga! Dom ar for harliga, haha. Speciellt MOHAMMED! (finns minst 10 st mohammed pa hotellet) . Pa tal om hotellet, det ar det finaste jag nansin bott pa ocksa. Ojoj vad jag har det bra just nu alltsa. :) Saknar dock massor med folk och dansen :(
Wellwell. Om nagon dag kanske vi ska ut med en bat och kolla massa coola saker, haha.
Men nu tar internet tiden slut snart. Skriver sakert igen nan gang under veckan!
Hoppas ni har det super.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emme

fy fan va jag blev avis nu!! 8O :D:D låter helt jävla underbart hörrdu! :D:D du får ta me oss nästa gång ni åker! :O :D xD haha! men hälsa alla o ha d riiktigt naajs! ^^ :D

2010-02-22 @ 18:47:00
Postat av: Malin

Hihi, mm det ar ratt underbart.. :) JOOO, och vet du hur manga ganger jag har sagt till familjen: "alltsa jag kan riktigt se framfor mej hur odenborgarna ar med har, vi maste ha med dom nasta gang!!" haha :D japp, ska halsa, och tacktack! :D halsa alla du med :D

2010-02-23 @ 17:35:38
Postat av: amanda

åh va avis jag är ))): hälsa egypten från mej :*

och ta massa bilder! :D

puss gumman <3

2010-02-25 @ 17:01:38
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

amanda: Mm forstar dej.. :( Absolut, det ska jag gora! :DD Du har verkligen ratt om egypten amanda, fan varldens basta place ju! Allt ar underbart har :D Men saknar dej :( puss hun (L)

2010-02-25 @ 17:37:33
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0