gårdagen och dagen

Hallå. :)
Gårdagen var sjukt kul! Var med Emelie och Fredric då. Först stack vi och skrinnade och tog jääättefina bilder, sen gick vi till Fantasia (första gången jag satte min fot där!!) och åt pizza, mums. Sen hyrde vi film, det tog 100 år att bestämma sig, sen drog vi hem till mej och chillade, asgarvade och såg på filmen. Den hette Ladykillers tror jag. Den var bra men verkligen helskum! Helt sjuk, haha. Vi hade iallafall trevligt. Tack för dagen / kvällen hörni.
Idag är det då alla hjärtans dag! Vad gulligt. Ska "fira" den med Ida, vi ska göra hjärtplättar, hihi.
Hörs senare,
puss!

Förresten, ny header igen! ÄNTLIGEN är jag lite nöjd. Så nu får den vara här ett tag (läs: nån vecka, haha). Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Lisa

din header är jättefin! :))

2010-02-14 @ 12:30:10
URL: http://liisasjolund.blogg.se/
Postat av: Malin

åh tack så mycket du! :D

2010-02-14 @ 16:13:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0