dans, skolan, kvällen

Tjo. Har haft ganska fullt upp sen jag skrev senast (igår, hehe).
Hade då dans i onsdags, härla. Vi repeterade och komponerade mest olika danser, sånt gillas!
Och jag är helt megaglad för vi har ca FEM uppvisningar i vår! Kan det bli bättre?

Idag var lååång. Hade dubbeltime historia och det känns som att jag inte kommer ihåg ett enda ord läraren sa, förutom "Alltså, vad är det med er egentligen? Har ni glömt precis allt?!" Haha. Men kan inte tänka nu typ. Har bara dans och Egypten i skallen.
På hkn fick vi veta betyget på hkprovet vi hade för nån vecka sen. Jag säger bara: FAIL! Haha.
Och på matten fick vi ut proven, där är jag iallafall nöjd så in i helsike.
Efter skolan var jag och solade med Celinda (nej, det börjar INTE bli en vana, haha). Efter det var det dans. Nicenice. Sen cyklade jag hem helt genomsvettig, åt middag, duschade och renskrev hela jävla geografiprojektet. Nu känner jag mej slut, trött och risig. Usch. Så ska ta och chilla lite resten av kvällen.
Två dagar kvar i kylan nu förresten!
Nu ska jag proppa iPoden (eller, på Saines och mitt språk: ipoooååååden) full med great music. ♥

Ha det bäst!
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig resa till Egypten ifall jag inte hinner skriva det senare! Jag åker imorgon! Wohoo!

2010-02-18 @ 21:08:13
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha en trevlig resa till Egypten ifall jag inte hinner skriva det senare! Jag åker imorgon! Wohoo! ;D

2010-02-18 @ 21:09:33
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: TACK, och DETSAMMA hördu, fast till florida då ;D Wohooo! :DD Nicenicenice ;D Se till att bli riktigt brun nu ;D

2010-02-19 @ 07:43:23
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0