bra kväll.

Tjoooooooo, jag är NÅGOT gladare är tidigare idag nu, hehe ni får ursäkta mitt halvt deppinlägg tidigare. Dansen made me feel so damn happyyyyyyy. :D Den var verkligen bäst idag. Härligt. Och jag och Francine fick lite asgarv, speciellt när hon failade med fel ben, haha. Men åh, vad jag längtar till alla dansuppvisningar iallafall!

Kom på att jag glömde skriva om gårdagskvällen, som var really nice. Var med Saine matros till ett gym, tränade, failade, och stretchade lite, eh jaa, *hosthost* . Ni vill inte veta. Sen gick vi till henne igen. Där bastade vi lite halvt, vräkte i oss apelsiner och såg på blåsningen. Nicenice!

Resten av denna kväll ska spenderas med... gissa? DH såklart! ♥ Och ja, jag HAR faktiskt pluggat lite matte också. Imorgon är det rätt chill dag. Tror jag. Hoppas jag.
Jaja, ni får ha det så bra!
puss




Lite supercharmig bild från engelskan förra veckan, carebox ohja!
Haha :)

Kommentarer
Postat av: Francine

HAHAHHAHAHHAAH xD

en av dom roligaste timmarna på länge! haha :D

de va så bra när jag failade totalt typ 3 gånger!!! på den där ena rörelsen!!! XD suck! :D

2010-02-16 @ 14:32:48
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Francine: Hahahahhaha, tack för dagens asgarv!Jo, jag håller med! Jaaaaa, och efter varje gång så du bara typ: jahaaa, men nu fattar jag! Och så vart det fail igen xD Hahaha sry, men det var så kul xD Hahaha!

2010-02-16 @ 14:54:45
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

HAHAHAHA XD haha, jo de va nog ganska failat!!! xD

:D

2010-03-02 @ 20:28:00
URL: http://francinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0