bättre dag

ÄNTLIGEN en dag som inte är lika pissig. Idag fick jag både musikprovet och historiaprovet överstökat. Fan vad skönt. Musiken var läskig. Kul att sjunga typ ensam för klassen.. Hehe. Men nu har en tyngd lyfts från mina axlar iallafall hehe. Och historiaprovet gick finfint. På gympan hade vi boxercise, riktigt kul! Men jobbigt, huäh. Och när jag kom hem och skulle skära smör (jag och saine bakade) så fick min arm nåt spasmiskt ryck, antagligen efter boxercisen då, så den och kniven bara hackade i smöret utan att jag gjorde nåt! HAHA, fan vad fult.
Efter skolan kom Saine hit. Ännu större HAHA. Har inte skrattat så mycket på månader! HELT SJUKT. Jag fick ingen luft, bara pep av gapskratt. Haha.
Så det har varit en rätt nice dag. Och mer nice ska det bli. 3 timmar dans väntar nu!
Så ni får ha det så bra, skriver kanske först imorgon igen.
puss!

 Haha, saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0