13:34

Tjenahej! Om detta var en vanlig dag skulle jag sitta och ha träslöjd just nu, usch. Men som tur är har vårt kära hemland Finland självständighetsdag idag, det tackar vi för! Hehe.
Dagens planer är nog rätt oklara. Eller har massa grejer att fixa i och för sig kom jag på nu. Nån gång idag/ikväll ska jag iallafall verkligen ta tag i detta att skriva upp exakt vad jag ska köpa till varenda en i jul. Och så ska jag tömma hela min mobil på allt som finns sparat, nollställa den och sen hoppas på att den börjar funka normalt igen. Kameran har nämligen vägrat starta i några månader nu... OCH så ska jag sy på mina danskläder! Brukar hata att sy, men inte när det gäller danskläder. Och speciellt inte nu, när det gäller att sy så bra att jag inte tappar dom och står på scenen i bara underkläder inför 500/600 pers, haha!
Jaja, det var väl det jag hade att berätta jo. Nu ska jag käkaaa. Just det, tyckte avatar var riktigt bra! :) Hehe.
Puss på er!


Vet inte riktigt var skärpan hamnade på denna bild, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0