Genrep klart, uppvisning nästa!

Tjenahej! Har varit på genrep i fyra timmar nu. Det gick bättre än jag hade tänkt mej faktiskt! 140 dansare borde ju innebära kaos men tycker ändå allt vart riktigt bra! Kul var det också. Speciellt när supernördarna jag och Tara stod typ en halvmeter från fotografen från tidningen i världens töntdans, haha!
Nu är jag rätt pepp för ikväll. Men ingen nervostitet än heller.. Skönt det, haha. Förra året inför en uppvisning med ÅMI kunde jag knappt äta den dagen för jag var så jävla nervös, hoho.
Jajja, nu ska jag packa lite dansstuff, käka middag och sen dra iväg för att (detta har jag skrivit minst två gånger förut) uppleva de där underbara minuterna på scen


Kommentarer
Postat av: tara

hahaha, vi var lätt dom bästa nördarna alltså! :DD

2010-12-05 @ 13:30:34
URL: http://stylebytara.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAH, menart! :D :D

2010-12-05 @ 13:49:19
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0