301210

Hallå. Sov som ett as inatt. Eller, det blev kanske inte rätt uttryck, men sov helt sjukt dåligt. Låg och vred mej och kunde inte somna i hundra år, sen stensov jag i nån timme så inte ens min mobil som pep väckte mej (händer aldrig), efter det vaknade jag vid halv 7, låg klarvaken i tre timmar tills jag tillslut sov två timmar till. För tillfället känner jag mej helt jävla slut i skallen. Känns som att jag är sjuk också, YES. Nyår imorgon då, hehe. Nä, ska fan vara frisk då.
Annars då. Fixar och trixar lite till imorgon. Kollar i HM-tidningen, hihi. Beställer lite grejer. Planerar att strax lägga upp en fet bildbomb, innhållande bilder från 2010. Vad sägs om det vaaa? :)
Så, det ska jag börja med NU!
Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0