17:42

Hej igen och taack för era kommentarer. :) Borde bli bättre på att skriva ut hur kul det faktiskt är att få dem. :)
Efter senaste inlägget kastade jag mej i soffan med en filt, iPoden och Hallelujah på = sova. Sköönt. Sen kom Saine förbi, vi satt och pratade och gapskrattade i två timmar, som bara flög förbi. Tack för sällskapet. (:
Nu är jag återigen rätt slö och hängig. Nån partykväll lär det ju inte bli.. Hehe, kanske går och sover igen nu, eller kollar på film. JUST DET, Idas blogg påminde mej om some good news: Vår klass vann rockoffpass! Kommer inte ihåg vad det är för tävling vi har deltagit i (?) men sjukt nice att vi vann iallafall. Jag har nog fan aldrig vunnit nåt jag. Jaja, ha en finfin fredag!


Här har ni det som jag ska shotta ikväll! Haha... Allt för att va pigg till imorn. :)
(Tack Hanna för alla tips!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0