Annandan

Hejhej. Min blogg suger ganska stort just nu känner jag. Men orkar inte riktigt göra nåt åt det. Har lite bilder jag skulle kunna fixa och lägga upp, men har däremot inget ps på denna dator. Buhuhu... Byebye lyckat digibildsprojekt.. Hehe.
Idag har jag hursomhelst varit med Ida. Kollat film, snackat och garvat. Himla trevligt! :)) Nu sitter jag återigen och surfar på hotell. Mitt nya liv. Nä, men typ det som får mitt hopp att inte slockna haha. Flyr den gråa, kalla nordiska vintern utanför med att kolla på exotiska bilder från "Blue Lagoon", "Dream Beach Resort" osv, hihi. Trodde idag att far min hade bokat men nänä, tydligen inte. Så nu ska jag/vi hitta nåt perfekt!
Update, ca 30 minuter senare: .......Vafan, sätter på en film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0