Genrep.

Tjo! Galet jobbigt att stiga upp imorse.. Men tog mej till skolan till halv 9 iallafall. Övade igenom allt en gång och tog lite bilder (kommer säkert upp på här eller på fejjan imorgon eller nåt). Genrepet gick hur som helst fint, känns till och med riktigt bra nu! Men tror faktiskt jag kommer vara lite nervös ikväll, man vet aldrig. Kul kommer det bli iallafall, är rätt taggad.
Nu ska jag duscha i hundra år, måla naglarna, fixa håret och sånt. Vet fortfarande inte om jag ska locka det eller ha mitt vanliga raka... Får säää litää. Skor har jag inte heller nån aning om. Är ingen klack-tjej egentligen haha, fast jag är så kort. Ska jag ha skor ska det vara converse eller mina kära dansskor, hihi. Men tror jag tar några högklackade ändå. Oj vad ni bryr er! :D Haha,ska sluta babbla. Skriver sen. Puss!



Kommentarer
Postat av: Sara

sv: jag hejade oxå på Raina men tyvärr vann ju Krista :(

2010-12-21 @ 14:49:00
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0