Humörsvängningar

FAN TA humörsvängningar alltså. Idag har jag vissa stunder skrattat så jag trodde jag skulle dö (haha, mest i maten och mellanmålet med mina 2 Malinar) och vissa stunder övervägt att bara gå hem och lipa. Typ. Fyfan vad sur jag var. Kanske berodde på att jag endast ätit några morotsbitar till lunch (var fan är min aptit?!).
Annars var dagen helt okej, hade flera julfestövningar och ägnade en hel mattetimme åt att käka glass, härligt.
Nu stressar jag som fan (vilket jag kommer göra hela veckan typ). Dansgenrepet börjar om en halvtimme. Haha, genrepen går sällan bra så vi får väl se ikväll. Förövrigt så kom min julfestklänning idag, jag älskar den!
Men nu måste jag nog rusa, pusspusspussssss

Kommentarer
Postat av: Edivn

hur gick de då?:D

2010-12-13 @ 18:19:07
Postat av: Hanna

Jag vill se bild på klänningen! Min kära bror ska tydligen låna julfestklänning av mig, det låter mycket spännande tycker jag :P

2010-12-13 @ 19:44:43
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Edvin: Genrepet eller? :D Hehe, det gick åt helvete men dte brukar vara så! :)

Hanna: Bild kommer, säkert när julfesten börjar närma sig! HAHAHAH, joo det blir grymt! Vad snällt att han får låna den, hehe (A) Kan nog inte skriva så mkt, IFALL nån sjua eller åtta skulle få för sig att läsa kommentarer, men du kommer kunna vara stolt över bror din! ;)

2010-12-13 @ 19:51:04
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hihi, jo det låter onekligen spännande! Kravet var att han tar kort på resultatet och att jag får se det sedan! Skulle vilja se live förstås, men man kan ju inte få allt. Dixie tyckte det var jättekul när han var här och provade ikväll i alla fall haha ;)

2010-12-14 @ 20:03:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0