Stressigt

Tjenaa! Vilken stört stressig dag. Alltså, galet att man inte fattade när man gick i sjuan och åttan hur mycket jobb det faktiskt är att ordna en julfest haha! Men det har ändå gått rätt bra, har till och med varit helt kul. :) Oftast iallafall. Efter skolan stack jag till stan, helt förvirrad. Tog bussen till Strandnäs, fotade lite dunderdans (till ett reportage på svenskan) och snackade med Erica lite. :)
Sen fort in till stan igen, och iväg till skolan. Vi hade julfestövning igen då nämligen. Nu sitter jag hemma och kan äntligen försöka få lite ordning på hjärnan.
Imorn blir det shopping i Täby (eller okej, blir nog mest bara julklappar) med min Ida! :) Det är lite tradition, hehe. Blir riktigt trevligt! Så ikväll sover jag hos henne/hon hos mej, får se lite vad vi hittar på.

Ha det så braa!


Kommentarer
Postat av: emme

maaliinoo! vi sku borda snacka lite om nyår :P jag antar att du åxå ska ut o inte me till kaj o janet, men ska du käka nånstans? annars så sku ju vi alla kunna äta hos dom o sen dra ut? :) en liten tanke bara xD :)för jag ska åxå nån annanstans o fiiira :D

2010-12-10 @ 18:34:59
Postat av: Ebba

sv: haha, taaack gulliga MALIN! :D <3



2010-12-10 @ 20:43:12
URL: http://ebbalonngren.blogg.se/
Postat av: tova :D

Gud va fin blogg du har!! älskar dina bilder dom är jätte fina! <3

2010-12-11 @ 13:10:01
Postat av: Malin

Emme: Joo att det har du rätt i! :D Nä, har nog inga bestämde käkplaner, så hos Kaj o Janet blir nog riiktigt bra! :D Yes I seee, jo jag med, så det blir nog praa det här! :D



Tova: Åh TACJ! :D Hihi, vad glaad jag blir! :)

2010-12-12 @ 11:19:15
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: elin

gud,vad söt du är! :D

2010-12-17 @ 16:39:46
Postat av: Malin

Hihi, tack så mycket! :DD Du meed! :))

2010-12-17 @ 16:55:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0