Två sommarbilder



Godmorgon. Sov 10 timmar inatt. Känner mej fortfarande inte helt utsövd men det är iallafall tre timmar mer än jag brukar sova. Idag har jag äntligen tid att.. landa. Haha, ganska passligt ord faktiskt då det känns som att jag bara har flugit omkring hela veckan. Känns skönt. Det enda sura är den där tomma känslan, vetskapen om att närmaste dans och uppvisning är hundra år bort.. Jaja, får ta det bara.
Idag ska jag slå in alla presenter jag handlat senaste tiden, och ska även färga håret. Hatar att färga håret, det är ju så freaking tråkigt och jobbigt, men känslan efter, när man vunnit kriget mot utväxten, den kan man inte klaga på faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0