Sharks bay



Tjo! Är bara hemma och kollar på film ikväll, skönt. Efter att ha varit sjuk och sedan dansat järnet känns en chillkväll ganska behövlig. :)
Och ord kan inte beskriva hur underbart det blir att få sova länge imorgon igen! Haha.
Förresten, ingen har väl missat detta om hajattackerna i Sharm el Sheikh. Hemskt! Och lite jobbigt att det var dit jag gärna hade åkt i år igen. OCH lite jobbigt att det var just där jag simmade helt ensam, på djupt vatten ute vid en öde ö förra vintern. Är glad att jag inte vart hajmat. :)

Nu ska jag antagligen kolla på Avatar, känner mej lite SMÅTT efter. Kan inte riktigt förstå det underbara med massa blå figurer men så många har ju sagt att den är bra så antagligen lär nästa inlägg på denna blogg bestå av "ååh vad Avatar var underbaaar". Hehe, we'll see.

Kommentarer
Postat av: edvin

avatar suger, enuff of this

2010-12-05 @ 21:18:45
Postat av: Malin

tyckte den var bra jag :)

2010-12-06 @ 12:03:26
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0