Nyår!

Tjeena! For då till Saine idag, vi hade maaassa att snacka om, garva åt och ta igen helt enkelt. Fyfan vad störda vi är. Men kul hade jag iallafall. :) Sen skulle vi bada bastu och då höll jag på att svimma, fy helvete vad dåligt jag mådde. Fick sprängande huvudverk, trodde jag skulle spy och sen började det flimra framför ögonen. Ragglade ut och fick sitta ner och bara andas ett tag. Sen vart det bättre, men har verkligen aldrig mått så dåligt förut.
Nu håller jag på att fixa mej för fullt (vad ska man ha pååå sig?!) och sådär. Snart ska jag till Emma för att käka middag med henne, Emelie och Fredric. :) Sen far Saine och jag ut, har lite planer men vi får se var kvällen slutar.
Ha iallafall en jäkligt bra nyårsafton nu hörni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0