Nån som sett min ring?

Hallå!

I eftermiddags: Stack till stan med Saine, Anna och Otto. Gick runt med Saine, skrattade som ett cp och handlade lite stuff. :)
Ikväll: Var med Saine, vi stack till Kim en stund, annars gjorde vi nog inte mycket. :)
Nu: Är hemma tidigt, trött som ett as. Så nu ska jag strax slänga mej i sängen och sova i hundra ååår.

Detta var det ointressantaste inlägget jag har läst/skrivit i mitt liv tror jag bestämt. Men så får det vara. :)
FAN vad skönt med lördag imorn, måste bara säga det igen. Och sjukt att om en vecka är det julafton och om två är det nyår! Tagga!

Japp, det sista jag vill säga är bara: Om någon sett en mörkgrå, glittrande ring föreställande en fågel typ, i ÖHS idag, så kontakta gärna mej. Tappade den på julfestövningen, och har ångest nu p.g.a att jag köpte den i USA. :(

Jaja, men ha en finfin helg nu iallafall hörni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0