Mardrömmar, stan och kläder

Tjotjo! FYFAN vad jag drömde hemska drömmar inatt. Men seriöst, inget slår ju lättnaden när man vaknar upp och inser att det bara var en mardröm.
Just nu sitter jag och chillaar, ska strax till stan med Ida. :) Det blir lunch och så måste jag köpa lite stuff.
Förresten, så längtar jag som fan tills HM-tidningen kommer! Haha, det är ju nästan tradition att kolla på alla sommarkläder i den på jullovet och sen beställa massor till sportlovet, hoho! :D Har sett att kläderna kommit upp på hemsidan, men vågar inte tillåta mej själv att kolla före tidningen har kommit, haha. Okej, ungefär 2% av er som läste detta brydde sig antagligen. :))
Jaja, nu ska jag dra mej mot stan, ha det fint! :)
En fin bild som Sara Karlsson tog, 14/12. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Läste att du sett inception , den är fruktansvärt (fult ord ... ) bra! :) Men rätt invecklad. :S

Haha. Hoppas du haft en fin jul iaf. ;)

2010-12-29 @ 15:05:58
Postat av: Malin

Haha, ja men visst är den?! :D Gryym! Haha jodu, vart ju helt sjukt ett tag! Åh tack, jo det har jag nog det, hoppas du med har haft det! :))

2010-12-29 @ 17:01:44
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du har en jätte bra blogg!

Kan du inte filma in en stund någon gång när du dansar? Det skulle vara kul att se! :D

2010-12-29 @ 18:08:09
URL: http://smothering.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jadååå :D

2010-12-29 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0