Gjort idag

* Sytt i hundra år på mina danskläder (och är inte ens halvvägs)
* Beställt julfestklänning (det blev den där enärmade mörkblå, som var till vänster på mitt lilla trebilderskollage, minns ni?)
* Fixat lite bilder till en kalender för 2011
* Letat efter USB-sladden till min mobil i några år (och inte hittat den)
* Varit ute och gått och fotat
* Samtidigt fått fötterna ihjälfrusna p.g.a all snö som for in i skorna
* Dött för att det är så fint ute!

Där har ni vad jag har gjort idag. När jag kom in efter min fotorunda (fan vad töntigt det där lät) så fick jag krafitgt blodsockerfall/återfall av förkylningen/whatever, så mådde inte bra alls. Nu är det bättre men är lite seg. Resten av kvällen tänker jag inte göra ett skit. Tror jag. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0