Beck

Tjo! Idag var jag till stan med Ida, käkade världens underbaraste lunch på Bagis, köpte puder och gick runt lite. :) Efter det gick vi hem till Ida och kollade på Beck. De filmerna brukar ju inte vara så farliga men nu vart det fan brutalt! Skrek som fan och flög in bakom Ida i soffan, haha. Fyfan vad rädda vi var! Gillar att vi satt på musik på hennes iPhone bara för att göra stämningen lite mindre läskig, haha.
Efter det gick jag till sjuklingen Janina en stund. Fick min parfym också som hon hade varit snäll och köpt på båten! :) DKNY, fresh blossom. Love it!
Ikväll har jag bara chillat och det tänker jag fortsätta med. :) One tree hill♥
Haha, mycket gammal bild

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken Beck film var det :) ? Jag älskar Beck (a)

2010-12-29 @ 21:40:36
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: okej, var de en man som samlade på ögon, då tror ja jag har sett den ;P Den en najs, men läskig!



- Tack :D

2010-12-30 @ 12:03:45
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0