2010, månad för månad

Okej, det är asigt hur jävla länge detta tog! Men här har vi det iallafall, mitt 2010 i bilder. Finns dock tusen andra grejer också, men då skulle jag bli sittande här i nåt år. :) Men ni får jättegärna kommentera, blir superglaad då.
Okej, då kör vi då, haha

Januari: Ganska händelselös, tråkig månad.
Men jag såg iallafall ut såhär
Hängde på stan med tant Agda
Käkade middag med några av mina fina dansvänner, hos Celinda
Weekend på Lemböte, jäkligt roligt haha!
Och så fotade jag en hel del!
Februari: Ganska lik januari, minns inte så mycket haha. Åkte iallafall till Egypten, hade en helt amazing vecka där borta. Jääkligt skönt!
Och såhär såg man ut, wääääk
Detta var bland det underbaraste jag sett, drömmer jag mej bort är det i princip alltid detta jag ser framför mej :)
Mars:
Fyllde 15, välkomnades av detta i skolan, haha tack gulleida!
Uppträdde på Alandica, det var en gala för Haiti. Dansade i en, som ni ser, glänsande, röd klänning haha!
Och uppträdde igen, denna gång mitt på en skoldag, sköönt som fan!
April:
Slirade med Saine, denna kväll hos Kim tror jag :)
Finajanina fyllde år, så jag och Saga kom dit och firade henne lite, haha fan vad kul vi hade! :')
Var ut till denna chey, kul hade vi! Tänker inte glömma vår kung fu fighting dans, everrrr :D
Uppträdde med dunder på torget, denna bild är dock tagen senare :)
Maj:

Det vart plötsligt sommar, så jag och min finaste Saine tog tillfället i akt (haha) och drog till lh efter skolan hela tiden.
Uppträdde på skolmusik, STÖRT kul! :)
fotade mer
Hade några dansuppvisningar, fick stipendium av ÅMI! Gladast på jorden vart jag då. :)
Jävligt roliga kvällar med Saine :)
Juni:

Gick ut åttan, såg ut såhär
For till underbara lemböte och hade världens roligaste veckor
Med dom här två! :)
Jäkligt trevlig midsommar i Skeppsvik! :)
Juli: Sjukt chill, rolig, härlig månad det!
Chillade på stugan
Fotade
Roliga kvällar
Uppvisningar :D
Cyklade till Uffe på berget med Ida! Sjukt härlig dag
Rockoff var awesome, här i väntan på Kent
Augusti: Chill månad, var mest på stugan, och i stan och dansade. Sen började skolan -> livet tog slut. Haha nä men


Dom här fina kom till stugan också, och fyfan vad kul vi hade! :D När jag skulle måla läppglans på Fredric, en vattenfylld navel, blottning och "gardinstång" (?) är fyra minnen jag fortfarande garvar åt!

September:

Var på besök till Balettakademien, underbaart
Haha, dagen vi tog klassfoto, skön dag!
Oktober:

Det vart höst på riktigt
Och jag åkte till mina drömmars stad: New York. Häftigaste stället på jorden. Känns det som :)
November:



Praoade på Ålandstidningen med Janina, sjukt jävla kul!

December:


Sjuukt jävla rolig uppvisning på Alandica! :D
Vi nior kämpade med en julfest som vi (iaf jag haha) först trodde skulle gå åt helsike, men som sen blev riktigt bra! :)
Och så blev det juul igen!
Märker själv att jag bara valt ut roliga grejer från året här. Såklart har jag också haft dåliga, jobbiga, deppiga perioder, kanske till och med mer detta år än annars. Men vi ska fokusera på det roliga i livet, right? :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hmm, sjukt fina bilder Malin! :D

Även om du kanske haft många deppiga stunder/ perioder har du ju haft sjukt kul också. Det ser man på dina bilder. :) Hoppas ditt nästa år blir lika kul, om inte roligare. :D



Vi går ju ut nian ffs. :P

2010-12-30 @ 15:40:11
Postat av: Francine

vi borde ha en dansträff igen ju!!! :D

Jätte fina bilder, as always! :)

2010-12-30 @ 16:24:13
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Matilda: Åh TACK! :DD Ja, det stämmer ju faktiskt det jo :) vad gullig du är! Hoppas du också får ett awesome år, det förtjänar du! :D

JAAA, kan ju inte bli annat än grymt det! :D



Francine: Jaaa, eller hur! Tycker också det :DD Frågan är bara var, hehe :) Och tack så jättemycket! :D

2010-12-30 @ 17:16:10
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

åh, guud vilket härligt år du haft bonde! :D

tänkte också göra nått sånt hät, vi får väl se om jag orkar :)



visste inte att Lasse Karlsson tog dansbilder också? han är enormt duktig iallafall! :)

2010-12-30 @ 17:26:32
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Hihi du tycker det :D Jaa, gör det! Skulle va kul att se :)

Haha, inte jag heller före igår typ :P Jodu! :D Vad brukar han mer fota då? Ridning? :D

2010-12-30 @ 17:34:31
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

men maaaalin?? ha du glömt oss?? :((( björkis traditionen?? :O din lilla jävel :( hehe.. ;P xD

2010-12-30 @ 18:01:57
Postat av: Malin

Neeeej, förlåt!! Var så jääävla mycket bilder så jag höll inte riktigt koll på allt, men tro mej, jag TÄNKTE ladda upp nåt! Sen glömde jag det iaf xD Men nu har jag åtgärdat problemet ;) Checka augusti ;D :D

2010-12-30 @ 18:08:57
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: jyrkkä

gott nytt år lussebullen ;)! efter nyår måste vi ses ! <3

2010-12-30 @ 18:16:02
Postat av: Malin

Haha tack detsamma! :D MEN INTE LUSSEBULLE!!!!!!!! Haha! och joooo, aboslut! :D <3

2010-12-30 @ 18:57:10
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Matilda

ahh tack :)

2010-12-30 @ 20:17:02
Postat av: Hanna

Vad kul! Önskar att jag också skulle orka ta en massa fina bilder och lägga upp på bloggen, men jag är för lat ;P

2010-12-30 @ 21:50:30
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Ella

wohooo :) fina bilder! Favoriterna är helt klart den första bilden på dig, och den när du sitter på bänken, såååå fina! :) och när du (? nån i alla fall) hoppar från bryggan, sooooooommmmmarkänslor <3 OCH alla dansbilder :D hahaha!



GOTT NYTT ÅR MALIN! ♥

2010-12-30 @ 21:56:43
URL: http://elllamedp.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad ska man säga: Ett härligt år fyllt med dans och annat kul verkar du ha haft :D

Hoppas 2011 blir ett minst lika bra år, om int bättre hoppas ja på :D

2010-12-30 @ 23:40:55
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Hahah, ääh, förstår dej! Detta vra grymt jobbigt xD Wellwell, kanske ett annat år? Vi har ju ännu rätt många på oss förhoppningsvis :D



Ella: Och häär hade jag svarat på din blogg så :) Haha :D



Sara: Hihi joo! :D Förhoppnigsvis du med? :D Joduuu, det hoppas vi på! :DD

2010-12-31 @ 10:43:00
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

hahahhaa! ja d e bra malin ;D that´s why we love u ;) <3

2010-12-31 @ 12:56:59
Postat av: lisa

yes, om man kollar på hans fb-album så kan man nog finna ganska många bilder på mig :)



gott nytt år bonde! :D <3

2010-12-31 @ 15:09:02
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

emme: Hahaha, naaw! :D Känns tryggt att veta ;D :D <3

lisa: Ahaa nice! Tar nog och kollar lite då :D Detsamma farmeer! :D <3

2011-01-01 @ 11:15:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0