14:08

Puh, hoppas ni orkade igenom förra inlägget! Hade tänkt blogga massor igår, men då gick det inte att logga in, jobbigt. Jaja, min torsdag och fredag har iallafall varit fulla av humörsvängningar, stress och trötthet men även massa glädje också. Haha, låter som en poet.
Skolan är så jävla chill nu för tiden, har inga vettiga timmar och övar på julfesten hela tiden.
Nu har vi även haft sista vanliga skoldagen före jullovet. Finns inte ord som beskriver hur galet skönt det ska bli med två veckor ledigt snart!
Igår var jag även på sista dansen för i år. Trist. Men känner att jag behöver vilan. Måste skjuta in hur otroligt gullig min danslärare är, vad vore vi dansare utan henne?

Jajja, och för tillfället sitter jag och chillar. För första gången på år känns det som. Snart ska jag kanske till stan med Saine. Ikväll är planerna oklara, men vi får väl se. :)

Ha det fiint!


Hehe, okej, detta känns ju nästan pinsamt att ladda upp, men i brist på annat då... bild från gårdagens tidning :)

Kommentarer
Postat av: Ed

ÄR DET DU I TIDNINGEN/PÅ BILDEN?:D

2010-12-17 @ 21:34:29
Postat av: Malin

Haha jopp! :b

2010-12-18 @ 10:49:48
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: emme

amen faaan d va du!!! :O:O:D:D:D hahahhaha! slirigt, mamma o jag stod o kolla idag o ba: asså e d där malin?? jo men d ser ju ut som henne, men e d verkligen hon?? xD hahaha! men jättefin bild iaf :D

2010-12-18 @ 22:57:44
Postat av: Malin

Hahahhahahahaha! ojoj, haha xD Jag och mamma gjorde i princip likadant xD Då är det FULT! Men sen fattade jag att det var jag iaf, haha fan vad sjukt det där lät :D Haha, aaaw TACK så mycket! :DD

2010-12-18 @ 23:09:25
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Anna

coolt :D

2010-12-19 @ 17:48:46
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0