after rain comes the sun

Tjena. Okej, det är ju bara att inse. Bloggen suger apa just nu. Verkligen. Men är jag i stan har jag fullt upp med att ta vara på det sista av sommarn och är jag här på stugan så trögar internet eller så är datorn urladdad.
Jobbigt, jag vet. Haha. Men när skolan börjar blir det som vanligt igen. Det är faktiskt nåt jag längtar lite till, att man ska få nån slags rutin igen. Börja träna ordentligt, osv. Men vill bara dö när jag tänker på själva skolan, fysatttttan.

Jaja, igår var jag till Emelie och Fredric, det var himla trevligt. Käkade världens godaste middag, snackade, garvade och kollade på bilder. Finfint.
Idag har ju vädret varit... allt annat än somrigt. Det stormade, regnade och fyfaaan. Nu verkar ju iallafall solen komma tillbaka, wohoo! Idag har jag annars bara varit in till Eckerö och handlat och käkat, det är väl allt. Nyss så städade jag även lusthuset, eller jag skurade golvet. Fyfan vilket skitgöra, haha. Men nu är det gjort iallafall. Nu blir det bastu!
Skulle gärna bildbomba, men ni vet... datorn orkar inte. ;)
Men senare, då jävlar!
Jaja, ha det så bra alla!


Och imorn kommer världens bästa Saine ut hit :) Det är efterlängtat!



Kommentarer
Postat av: Saine

Det kommer bli bäst! :D längtar somfan. Puss finis! <3 älskar dig.

2010-08-04 @ 19:35:35
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är i alla fall sista året i den skolan, eller hur? Alltid något ;)

2010-08-04 @ 23:00:46
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Saine: Joodu, det VAR bäst! :DDDD puss finaste uu!<3 älskar dej!

Hanna: YES det är det! :D så joo, det känns riktigt fint det iallafall!

2010-08-06 @ 18:43:33
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0