Söndag, jävla söndag.

Hej finisar. Jag skrev inget igår, sorry, men jag hann inte!
Hur som helst, på fredagen drog jag och Saine ut, rätt pepp på allt. Men, hehe det höll inte i sig så jävla länge. Regnet öste ner, ingen var ute och allt failade. Som vanligt, när har jag och Saine nånsin tur liksom? Haha. Så vi gick hem till henne, drog på oss myskläder och slängde oss i två fåtöljer med en påse chips, heh. Sen satt vi uppe och snackade i kanske 2-3 timmar. Bara babblade helt oavbrutet, som att vi måste få ur oss typ hela vår livshistoria haha. Så himla skönt!
Igår var vi först till stan, vilket var en märklig upplevelse. Båda kände sig så sjukt risiga så vi bara gick fram och tillbaka supersnabbt och stirrade i marken, haha. Sen lyckades vi även klä av en skyltdocka. Och snubbla på mattor. Och skratta ihjäl oss.
Och så köpte vi konfirmationspresenter till varann, något försenat. Men tack gulle! Fick en sjal och ett par örhängen och i love it! Vid middagen typ så for vi ut till Saines stuga med båt. Väl där käkade vi, såg på filmer och badade vildmarksbad. Så jävla fint!
Filmerna var Dear John och Sex and the City, båda jäkligt bra. Grät faktiskt till Dear John, puh! Började bli orolig att jag inte kan lipa till filmer mer... :)
Idag har vi mest solat och chillat på. Kom nyss hem, och nu väntar en lååång dusch. Härligt.
Ikväll ska jag chilla med Göran Persson. Nä, Saine såklart. Hehe.
Förövrigt lider jag av grym söndagsångest. Skulle inte orka med skola imorn. Men skulle verkligen orka med dans imorn. :) Det peppar vi för.
Äeh, nu fick jag slut på grejer att skriva, så nu finns risk att jag börjar snarra massa onödig bullshit. Vilket vi inte vill ska ske. Så jag slutar NU.
Puss!




Kommentarer
Postat av: janina

du är så rolig i dina inlägg :)

Pussen på dig

2010-08-22 @ 15:08:31
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, aaw tack janina! Det var himla kul att höra att du tycker det, haha! :D PUSS! <3

2010-08-22 @ 16:05:56
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-22 @ 16:10:19
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0