Dancin in the rain

Tjenahallå. Första dagen i nian var rätt chill om man säger så, 10-1 och allt. Det är annat än vad man kan säga om resten av vårt schema. Skulle ha uppskattat åttan mer, nu tycks det vara slut på chillveckor. Fyfan, jag orkar inte.
Dagen gick iallafall mest ut på att gå igenom massa grejer och presentera sig för sjuorna, haha första gången för mej då jag missade förra året. Då satt jag nämligen på ett flyg till London första skoldagen. Skjut mej.
Men nu känner jag ändå litelitelite pepp. Nu är nian påbörjad, nu gäller det bara att få den avklarad!

Just det, hade ju första dansen igår också! Under-fucking-bart! Vad jag har saknat den! Men det var jobbigt, och det stretchade när det inte borde stretcha, haha. Kände iallafall hur jävla skönt det var att träna igen. Efter tre svettiga timmar fick jag och Celinda ett ryck och sprang ut i ösregnet i korta shorts och t-shirt. Vi rusade runt, hoppade i vattenpölar (jo vi var barfota) skvätte vatten på varandra, dansade, sjöng och stoppade huvudet under stuprännan, där det bara forsade ner vatten. Så jävla barnsligt, men ändå så jävla härligt! Några gubbar som jobbade i närheten höjde lite på ögonbrynen men det sket vi i.

Nu kom jag just hem från Janina, har varit där och chillat gaaaaalet med henne och Saine. Fint det!
Snart är det dans igen, love it.
 Hörs ikväll!

Här är två bilder från igår, efter Celindas och min "dusch". Stiligt!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0