Dans ikväll!

Hallå. :) Nu är jag hemma från Saines stuga igen. Vi har haft det himla trevligt därute. Sett på Vampire Diaries, Knocked Up och Bumbibjörnarna, haha! Plus käkat massa onyttigt, har nog inte varit helt nyttig en enda jävla dag detta sommarlov. Hoho.
Idag var det tänkt att vi skulle gå upp 9, ni vet förbereda sig lite för skolstarten. Meeeen, efter en del svärande och snoozande kom vi inte upp före halv 11. Men även det är ju rätt tidigt så.
Sen fick vi även för oss att fara med moppen till nåt berg och simma. Och inte orkade vi bry oss om att ta några handdukar eller nåt med, så vi for i bara bikini. Men sen ändrade vi oss och ville inte simma iallafall, haha, MEN. När vi kom tillbaka var dörren låst och nyckeln inne. Det enda vi kunde göra var att asgarva åt att vi ALLTID failar med ALLT. Det var liksom inte förvånande alls. Och vi hade ingenting, inga kläder, ingen mobil, ingenting. Allt var inlåst. Först satt vi och fantiserade om hur länge det skulle ta innan nån hittade oss därute, sen tog vi oss samman och letade efter extranyckel, och till slut hittade vi faktiskt den! LYCKA.
Nu kom jag nyss hem, och har precis käkat middag. Om en halvtimme befinner jag mej på världens bästa place: Dansskolan! FYFAN VAD UNDERBART ATT DANSA IGEN! Åååååh. Men känner att jag kommer dö, har inte tränat så där överdrivet i sommar direkt. Men det ska nog bli bra.
Så det är det jag kommer ägna min kväll åt.
Och imorn börjar jag nian. Sista året i grundskolan. Skulle SÅ mycket hellre vilja börja lusse och slippa ÖHS, men nänä. Får vara fast där ett år till. Men det går nog fort. Känns helt sjukt att man redan ska börja nian, kommer så väl ihåg dagen före jag började sjuan. Hehe, inte alls nervöst.
Men nu fick jag bråttom som faan, men vi hörs! Ha det fint





Kommentarer
Postat av: Janina

JAA, IMORGON BÖRJAR VI NIAN! OCH JAG HAR MASSOR ATT BERÄTTA FÖR DIG DU SNYGGE VÄN!

2010-08-18 @ 19:49:16
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Ehe... NOOOOOOOO! Alltså fan Janina, jag kommer DÖ. Meeeen, tillsammans klarar vi det! :D Oh, nu blir jag nyfiken! Du får berätta direkt sen, min vackre kamrat :D

2010-08-18 @ 21:11:55
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: ella

svar: JOOO det ska jag nog nog :) Jag ser jättemycket fram emot den, dock slutar jag fyrtio minuter före heeeela året så får se hur mycket jag orkar eftersom det är massa dans sen efter den också. du kommer väl också på den, eller? :D



och din klänning är sååååå fin :)

2010-08-19 @ 14:50:56
URL: http://elllamedp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0