News

  
Hihi, hyllning till favoritlandet (bara älskar Storbritannien) och till landets kändaste band: The Beatles! :) Jag och pappa (som nog är deras största fan, haha) såg faktiskt medlemmen Paul McCartney live i Liverpool för nåt år sen, så då började jag gilla dom. :)

 
kjol och oversizetröja, Gina och Cubus

 
parfym från Puma


örhängen

 
och en ring! :) + strumbyxor och underkläder och sånt.

Yes, det var det jag fick med mej hem igår! Idag kom dessutom mina HM-kläder, jessus! Men jag gillart. Och dessutom var det bara 4 grejer.
Två av dem ser ut såhär:


 
snacka om att jag älskar min nya dans/träningstischa!

Så, det var det. :)



Kommentarer
Postat av: Janina

MALIN JAG VILL OCKSÅ SHOPPAAA!!!!!!!!!!

GE MIG DIN GADEROB? (A)

2010-08-17 @ 15:46:24
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Men du haaaar ju det! :D Du har ju MASSA fina grejer! Haha, men visst, jag byter mer än gärna garderob med dej ;D !

2010-08-17 @ 16:02:26
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0