Hejhejhejhejhej


 


 
Men ääh, syns ju inte så jävla bra på bilderna hur mycket jag har kämpat :(

Jag har städat och städat och städat, och nu mina vänner, nu är det klart! Äntligen kan man andas här inne igen, heh.
Har även hunnit med att fara ut till mormor och morfar och äta där + ta ner massa ny (egentligen gammal) musik till iPoden (försvann ca 300 låtar när iTunes ceppade ihop).
Förövrigt så har jag ju äntligen ny header också! Härligt, har haft min gamla sen i maj, och jag är van att byta typ 2 gånger i månaden, hehe. Den nuvarande är rätt tråkig i och för sig, men det kommer nog upp en ny snart.
Ikväll är planerna lite oklara, men ska iallafall vara med Saine. :)
Imorgon far jag till Stockholm en snabbis, kommer hem med tidiga färjan. Men ska rusa runt som en jävla dåre dom tre timmarna jag har på mej, haha.

Men nu ska jag dra mej mot Saine, vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0