16:15

Tjoo! Igårkväll blev riktigt bra. Jag och Saine stack ut först, träffade lite folk vid Esso och så. Men satan i gatan vad kallt det var! Hejdå sommar... Så efter ett litet tag drog Saine och jag hem till henne, och sen kom det en del annat folk dit också. I slutet av kvällen var det dock jag, Saine, Viktor, Jacke och Mattias kvar där. Det var iallafall helt trevligt. :)
Idag har jag färgat min utväxt, puuuuh. Enorm lättnad. Sen har jag och Saine varit ut och gått också, chilllllll. Under i princip hela promenaden funderade vi på teman till klassfotot. Och vi kom på ett som jag skulle älska så jävla hårt haha! Men frågan är om man får med andra på det.
Jaja, nu ska jag iallafall strax ut till mormor&morfar och käka middag, resten av kvällen blir det nog chillande bara. Vi hörs senare! ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0