woohoo

pics från gårdagskvällen




Tjoooo!
Jafyfan, gårdagen blev riktigt trevlig :) jag for till Saine där vi fixade lite hehe och sen stack vi till Kim, paarty.
Det vart nice, jao. Kom en hel del folk också.
Idag är det dansuppvisning! WOHO! Men GLÖM allt jag sa tidigare, om torget och det, för det är ändrat!
Det är på stan, typ vid zeipels, klockan halv 3! Modevisning före det, prova på dans efter det.
Och jag som trodde vi skulle ha nåt genrep före, var tydligen ute och cyklade.. Ingen övning före!! Hoho, men det ska nog gå fint ändå. KÄNNER PEPPEN!
Kom gärna förbi och kolla!
Och ikväll, vet ni vad jag gör då? Jag träffar Ida igen!! Tjohooooo!
Japp, nu ska jag fixa mej, samla kraft, öva och peppppa.
Sen kör vi, DUNDER!

Kommentarer
Postat av: ALBA

T-H-U-N-D-E-R-!-!

2010-04-10 @ 11:51:26
Postat av: Hanna

Åh, jag är så arg för att jag inte hann komma och kolla!

2010-04-10 @ 14:05:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Saine

Visst var det kul? :D Fast du borde ha stannat längre och gjort som jag! Då blir det alltid mycket roligare! :D puss bästaste <3

2010-04-10 @ 14:19:25
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

A: WOOOHOOO! :D:D

Hanna: åh, vad synd, men va inte arg! Det gör inget och det kommer fler tillfällen! :D

Saine: Jofyfan :D Hahah jasså du, hm.. ;) puss, bästa saine <3

2010-04-10 @ 14:21:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0