Vad ska man välja?

Tjena. Sitter för första gången ever ute i trädgården med datorn! Haha, underbart. Solen steker och livet leker. Eh, typ. Nä, men det är faktiskt iallafall rätt så varmt och skönt.
Idag har jag chillat. Varit och handlat, köpt hårfärg, studsat (haha), och hängt med den här apparaten. (datorn)
Ikväll tänker jag färga min utväxt! FINALLY! Den är helt oacceptabel just nu alltså. Men får se om jag vågar, det failade lite förra gången.. Men äh det ska nog gå. Saine kommer och hjälper mej så, haha.
Men nu till den stora frågan. Tillval. Vad fan ska man ta?! Jag har ingen aning. Förra året fanns det tusen grejer jag ville ta, nu finns det.. nada. Kanske bildkonst? Men vem tar det? Kommer sitta där helt mobbad. Men det får man väl ta.. Eller ska jag välja matlagning? Äeeh..
ÖHS, VARFÖR TOG NI BORT DANS?! VARFÖR??
Alla som också väljer tillvalsskit just nu, vad tänker ni ta? Snälla svara, jag är i nöd.. Hehe.

Jaja, nu ska jag nog steka lite.. Hö hö hö.
puss!

ps. Kommentera folk, kommentera!


Kommentarer
Postat av: Janina

SYSLÖJD FÖR IN I HELVETE SKA DU VÄLJA DIN PISSMYRA!!

2010-04-11 @ 15:35:52
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Janina: ALDRIG, jag upprepar, ALDRIG I DETTA LIVET ATT JAG TAR SYSLÖJD!!!!!!!! JAG STIGER INTE IN DET RUMMET FRIVILLIGT OM JAG SÅ FÅR BETALT!!!!! (typ..)

2010-04-11 @ 15:38:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0