Tisdag - back to school

Tjooo. Det var inte sådär jättefarligt att vara tillbaka i skolan efter lovet igen.. Men inte var det trevligt heller. Jaja, dagen var kort och så, fick sluta 1!
Men på fysiken failade jag och Rasse störst ever, haha förlåtx100!
Efter skolan var jag med Saine, det var fina grejer det. Jävlar vad vi garvade! Förvånad, någon? Nä tänkte väl det.
Det vart en hel del videofilmande. Och fyfan vilka sinnesrubbade videor det blev alltså! Ni vill inte veta.
Ikväll går jag kanske ut och går och sen chillar jag nog bara. Lider av dansbrist. Men imorgon, då jäklar!








Lite kombinerade DET ÄR VÅR/Solnedgång/Ego/Dagens outfit bilder, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

EPIC CAMERA M8

2010-04-06 @ 19:50:08
Postat av: annina

dansbrist, det är så det heter när man mår så här jävla dåligt!

nej men, det var ett bra ord, man bhvr verkligen dansa för att överleva! :D

<3

2010-04-07 @ 16:00:53
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: lisa

fasen vad fina bilder :)

<3

2010-04-07 @ 20:40:42
Postat av: Malin

Anonym, edvin kanske? : Haha, yeah :D

Annina: Jaaa, håller med! Mhm precis, annars är livet bara bittert, haha!:D <3

lisa: Nämen tack så jättemycket! :D <3

2010-04-08 @ 14:24:45
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0