NICE

Tjoo! Nyss hemkommen från Emelie och Fredric. Har haft det sjukt nice! Igår så var även Budda med ett tag, det gillas. Vi käkade, satt och bara asgarvade, åkte moppe och såg på The Notebook.
Det var så jävla kul att köra moppe igen, har inte gjort det på ett år. Att bara åka längs med vattnet som var helt spegelblankt, aah. Härliga grejer. Och filmen var så jävla fin, jag och Emme snyftade som dårar när den var slut.
Efter det tog vi våra grejer och flyttade oss till gäststugan eller vad man ska kalla det. Där satt vi och käkade godis, pratade om allt möjligt, lyssnade på underbar musik och skrattade så vi dog. Fan vad nice det var! Vid lite över 4 somnade vi, och sov till halv ett. Emelie och jag fick grov ångest, haha. 
Sen gick vi och käkade frukost och sen såg vi på Harry Potter, haha!
Humorn har somvanligt var lägst nivå alltså. Jag bara skrek av skratt när Martin satt på sin stol, helt plötsligt mumlade fram typ "aj fyfaaaaan" och bara ramlade ner på marken. Jag måste härma det minst tre gånger innan jag kunde sluta garva åt det!
Nu sitter jag och skirver som en jäva dåre på ett fantasyprojekt som ska va inne imorgon. Men nu är jag strax klar! Då blir det duschen, och sen ska Ida och jag på IFK match. :)
Har iallafall haft en superbra helg, woho. Alltså, jag läste lite gamla blogginlägg från i höstas förut, och jag mådde ju verkligen inte bra då alltså! Nu är det som att det har vänt, livet känns så jävla bra nu! :)
Ha det, puss!


Kommentarer
Postat av: emme

det var jääävligt nice! :D:D måste göras om :D tur för dig att du inte la upp några bilder...eheeemmm... x3

2010-04-26 @ 12:06:25
Postat av: Malin

Jaaaaaaa, jag håller med! :D:D:D HEHE jofyfan!!! Världens vackraste är dom, ohja! ;D

2010-04-26 @ 16:34:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0