TUESDAY

Hej. Underbart kort dag idag, med 9-1.♥ Mer chill kan det nog inte bli. Eller jo, om vi skulle sluppit dubbeltimmen fysik som vi hade.. Men äh, är iallafall jäkligt nöjd att jag och Davidsson och Janina lyckades konstruera vår egna ringklocka, haha.
Efter skolan gick jag och Saine till Mathishallen och köpte cheescake! Mums tänkte vi. Tills vi åt den. Haha, alltså den var nog god, men det var nåt så.. fail. Jaja, sen ägnade vi typ resten av eftermiddagen åt att.. DANSA! Yes, lärde Saine de flesta av våra dunderdanser. Åh vad jag vill ha träning nu.. Så sjukt underbart. Hursomhelst, gick det fint. :) Sen tog vi en drös med galet fula bilder, och såklart hann vi även hoppa lite på studsmattan.
Nu sitter jag här och har nyss ätit middag. Känner mej rastlös och så. Livet är rätt fint, men jag är så otålig. Vill bort, vill resa, parta, ha helg, åka till E&F, ha sommar, DANSA, ha uppvisning... Och nu sitter jag här, lite småsjuk, lite småfrustrerad. Woho.
Nä, ska nog dansa lite nu och sen pallra mej ut och gå. Eller bjuda på en till bildbomb. Vad tycker ni?
Haha, nu får jag säkert inga kommentarer men.. :)
Men iallafall, ha det fint alla!
puss


Haha, kan ju inte säga att bilden är oredigerad.. men ÄR MITT HÅR BRUNT?! Ser ju fan ut så. Hur skulle det va om jag hade så på riktigt tror ni? :) Fast vågar nog inte, känner mej så blond, haha.


Kommentarer
Postat av: Annina

bildbomb! :D

2010-04-20 @ 17:59:05
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: Malin

Och det vart det! :D tack för din röst, haha! :D

2010-04-20 @ 19:31:52
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0